Breaking Dawn

Idag var jag och Kasper på lite eftermiddagsbio och såg Breaking Dawn!
Jag vet ärligt talat inte vad jag tyckte om filmen...Först tyckte jag den var helt amazing, någon timme senare helt okej, men nu funderar jag på om den verkligen var bra. Jag tyckte allt hände alldeles för snabbt, för som vanligt har dom hoppat över massvis från boken. Men sälvklart rös jag över hela kroppen vid flera tillfällen och var nära att brista i gråt när allt var som finast eller värst. Så, Twilight är ändå Twilight och det kan aldrig bli dåligt!

Kommentarer
Postat av: emelie

åh filmen var ju såååå bra! fast jag har hört att många har sagt att dom missat massa från boken.

men jag älskade den <3<3



vi måste ses snart hörru !<3

2011-11-23 @ 20:56:44
URL: http://eemilyolofsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0