Gets back and over


Nu är alltså julen slut för iår, och jag har haft det heeelt perfekt. Precis som alla andra år hihi! Julafton tillbringades med släkten, julmat och choklad i massor. Fick även väldigt fina presenter, är väldigt nöjd! Jag fick bla böcker, pengar, filmer, presentkort på SF, WESC-hörlurar...Tack så mycket till alla♥

Idag har min finaste vän Emma varit här, vilket har varit otroligt efterlängtat. Vi hade det bara mysigt och tog igen allt prat som vi missat under de senaste veckorna...Vilket tog sin tid haha! Och imorgon ska jag träffa en annan fin vän, nämligen Emelie. Vi ska in och trängas med alla shopping-galna inne i Örebro, så jag hoppas att jag inte kommer hem tomhänt! Efter det ska vi ha SATC-kväll som vanligt♥ (kanske hänger B&J med också?)

Nu ska jag dyka ner i min säng och äntligen få sova ut, har inte kunnat sova på två nätter tack vare den där jävla Dagmar!



Tyvärr inga egna bilder, har inte orkat lägga över dom till datorn än...Shame on me.


Kraaam!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0